Teo Show (Kanal D) și La Măruță (Pro TV) sunt printre puținele emisiuni care merg cap la cap când vine vorba de audiență. Ambele se află pe tronsonul orar 15:00-17:00 și sunt preferatele privitorilor atât din mediul urban cât și din cel rural în intervalul orar cu pricina. Totuși, pe cine preferă telespectatorii?
Site-ul paginademedia.ro a întocmit o analiză ce s-a întins pe șase luni și 126 de ediții din fiecare show. Astfel, în ultimele șase luni emisiunea La Măruță de pe Pro TV a depășit Teo Show de pe Kanal D.
Emisiunea La Măruță cu cea mai mare audiență a fost cea din 31 martie, în plină pandemie, când mai avea puțin și ajungea la un milion de români pe post: 950.000 de telespectatori a fost media emisiunii de atunci. De cealaltă parte, Teo Show a atins vârful pe data de 27 februarie când la show s-au uitat 800.000 de români.
În ultimele șase luni, la nivel național, situația e în favoarea lui Cătălin Măruță și a PRO-ului, care ocupă primul loc la nivel național, cu o medie de 570.000 de privitori. Totuși, Teo Show a ținut aproape și a adunat o medie de 560.0000 de telespectatori, în medie, în perioada ianuarie-iunie 2020.
Aceeași analiză arată că tinerii preferă emisiunea de pe PRO TV, pe când cei mai în vârstă îi rămân fideli lui Teo Trandafir.
În 2007, Cătălin Măruță i-a luat locul la Pro TV lui Teo Trandafir după ce aceasta a ales să plece la Romantica, pentru un proiect ce ulterior a eșuat. “Nu eu i-am luat locul lui Teo. Nu au dat-o pe ea afara, ca sa ma aduca pe mine. Ea a plecat singură. Nu inteleg de ce face declaratii răutăcioase la adresa mea. Eu nu am nimic cu ea și nu am avut niciodata, ba, mai mult, o respect. Nu eu m-am rugat de Pro TV să mă angajeze. Ei au solicitat serviciile mele”, avea să spună Măruță la vremea respectivă.